17.6.13

C&S Challengeblog #171

Deze week op de Challengeblog van Cards & Scrap een hele mooie uitdaging.

Maak een creatie n.a.v. één van de workshops

Ik heb gekozen voor het pimpen van een koker. Hiervoor heb ik geen Pringels bus gebruikt maar een tijdschriften koker. De koker ga ik gebruiken om een kraamkadootje in weg te geven. Het papier voor de aankleding is van Websters Pages. Onderaan een gescheurde rand en bovenaan een rand van rood cardstock (ColorCore). Om het effect van een kanten rand te maken heb ik de Garden Trellis pons gebruikt (Martha Stewart). Verder met de naaimachine een zigzag steek gebruikt om de gestreepte rand vast te zetten.

Het deksel is versierd met lint, een Prima bloem en uitgestanste blaadjes. Tot slot heb ik met Scrapper's Floss een label aan de bus bevestigd.




Gezellig dat je kwam kijken en ik wens je een fijne week.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke uitwerking van de workshop, Mariska, een heel leuk cadeautje geworden!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Marjan zei

Het ziet er geweldig uit, heel feestelijk!