3.6.13

Feest en C&S Challengeblog #169

Naast scrappen is tuinieren een hobby waar ik graag tijd aan besteed en met dit mooie weer is er genoeg te doen om huis. Voordat je het weet zijn er weer twee weken voorbij sinds m'n laatste blogpost. Twee feestelijke weken met drie jarigen in ons gezin. We hebben dit vorige week zaterdag uitgebreid gevierd.

Deze stoere foto is gebruikt voor de uitnodigingskaarten, de leeftijden van de mannen spreekt voor zich ....

 

Een "Bram" in de tuin hoort erbij, al dacht Peter zelf dat we dit niet aan de hand zouden halen. Wat een verrassing toen je bij thuiskomst een pop in de tuin zag staan.

 

De afgelopen twee weken heb ik items gemaakt voor Cards & Scrap nr. 9, de volgende keer zal ik mijn bijdrage aan nr. 7 laten zien.

Ook nog net op tijd uitdaging #169 af kunnen maken. Deze week is het thema "Boeken". Ik heb een layout gemaakt van Jarno met zijn favoriete bezigheid. De foto is van een aantal jaren geleden, de hobby is er niet minder om en zijn verzameling Suske en Wiske boeken is inmiddels behoorlijk uitgebreid.




Ik wens je een fijn week en bedankt voor het kijken.

2 opmerkingen:

Je@net zei

Gefeliciteerd met je mannen, Mariska en wat een gave foto :o)
Leuke lo heb je gemaakt. BG papiertjes passen mooi bij de foto's, een heel leuk geheel zo!
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Scrap & Challenge!

Els zei

Erg leuk lootje en leuk gedaan die titel. Leuk dat je mee doet met Cards & Scrap Challenge.
Groetjes, Els